السبت، 14 أغسطس 2010

توينز موز !

وعلى راي المثل " موزة واتقسمت نصين "


هناك تعليقان (2):

promise is promise يقول...

هههههههههههههههههه

فظيعه جامده اخر حاجه

افتكر انه فى يوم من الايام اكلت توينزر انا برضه

يعنى مش انت وحدك اللى بتاكل توينزات


رمضان كريم عليك وعلى كل العائله الكريمه
واخص بالذكر
صديقى
استاذ عاطف

jafra يقول...

لا عن جد حلوة ما صحتلي و لا مرة اكل توينز :)